Manuální terapie

Z manuální terapie využíváme zejména osteopatické techniky, myofasciální techniky a v opodstatněných případech i Dornovu metodu.
Specializací našeho pracoviště je využití osteopatických technik vyvinutých profesorem Stuartem McGreggorem, světovým lídrem a expertem na poli zvířecí osteopatie - Osteopathic Articular Balancing method.

Manuální terapie Fyziosmečka fyzioterapie Podještědská smečka Liberec

Stuart McGreggor, mnohými považovaný za otce moderní osteopatie pro zvířata, vyvinul speciální osteopatickou techniku OAB (Osteopathic Articular Balancing), která je nyní celosvětově uznávanou metodou.
Hlavní filozofií osteopatie je tvrzení, že zdraví zvířete se manifestuje v jeho schopnosti pohybu a závisí na harmonickém fungování různých tělních systémů, jako je např. systém lokomoční, nervový, orgánový, fasciální atd.
OAB je propracovaný koncept jemných, non-invazivních manipulativních technik, které se zakládají na vyšetření a ošetření svalů, kloubů a ligament. OAB zlepšuje funkci celého systému, ulevuje od bolesti, obnovuje pohyb a zvyšuje výkon.
OAB metoda se ukázala být velmi efektivní u patologií typu: bolest kloubů, záněty kloubů a šlach, osteoartroza, pooperační stavy, omezená hybnost, natažení/natržení svalů a šlach aj.

Napište nám

Kde nás najdete